zoomit

zoomit
همه چیز درباره تکنولوژی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 611
بازدید کل : 33888
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

 تا کنون درباره کاربردهای NFC و تگ های مورد استفاده جهت ارسال دستورات به موبایل بسیار صحبت کرده ایم و اسمارت تگ سونی را هم معرفی کردیم. اکنون نوبت به سامسونگ رسیده که تبدیل به یکی دیگر از شرکت های پیشتاز در این زمینه شود. برای همین به تازگی تگ های برچسب دار کوچک خود را با نام TecTiles معرفی کرده است. بیشترین کاربرد این تگ های هوشمند و قابل برنامه ریزی، اجرای خودکار اپلیکیشن های موبایل اعلام شده است. 


همچنین می توانید این تگ ها را به گونه ای برنامه ریزی کنید که هنگام تپ کردن آنها با موبایل مجهز به NFC، از طریق اپلیکیشن TecTile متن مورد نظرتان اس ام اس شود. با این کار دیگر برای اجرای اپلیکیشن های پر کاربرد نیازی به گشتن در منوهای گوشی یا حتی فشردن هیچ کلیدی ندارید و به محض تپ کردت موبایل بر روی تگ هوشند TecTile، اپلیکیشن از پیش تعیین شده به صورت خودکار باز می شود. 

Dale Sohn رئیس سامسونگ تلکامیونیکیشنز آمریکا می گوید‫:‬ «با توجه به حضور میلیون ها دستگاه اسمارت فون گلکسی سامسونگ که به NFC مجهز هستند، و از راه رسیدن گل سرسبد این مجموعه ‫(‬گلکسی اس سوم‫)‬، سامسونگ بهتر دید که از موقعیت فراهم آمده به این تکنولوژی ارزشی بیش از پرداخت موبایلی، ببخشد‫.‬» 

علی رغم اینکه قرار است این تگ های هوشمند در قدم اول تنها با برخی اسمارت فون های ویژه سامسونگ کار کنند، Ryan Bidan از سامسونگ می گوید که دلیلی وجود ندارد این ابزار محدود به برخی تلفن های خاص شود و در آینده آن را با تمام تلفن های اندویدی مجهز به NFC می توانید استفاده کنید. 

قرار است که بسته های ۵ تایی TecTile با قیمت ۱۵ دلار به زودی توسط اپراتورهای عرضه کننده گلکسی اس سه در آمریکا توزیع شود و پس از آن به صورت عمومی ارائه گردد. اپلیکیشن ویژه کار با این تگ ها هم به رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:TecTile سامسونگ, تگ های قابل برنامه ریزی جهت اجرای اپلیکیشن ها , توسط علیرضا
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :